POLITICA DE RETUR
Daca, din diverse motive, nu sunteti multumit de produsul achizitionat il puteti returna sau schimba in termen de 15 de zile de la data primirii coletului. Produsele trebuie sa fie in ambalajul original, sa aiba toate etichetele atasate, sa nu fie purtate si spalate si sa nu fie deteriorate in niciun fel. Toate taxele cu privire la returnarea produselor, returnarea banilor precum si retrimiterea unor noi produse vor fi suportate de catre cumparator.
CUM RETURNEZI PRODUSELE
Returnarea produselor se face numai prin Curier rapid. Acceptam doar colet fara ramburs in care se introduc produsele returnate si un document cu numele complet si datele contului bancar (IBAN) in care se va face returul banilor.
La receptionarea coletului, produsele trec printr-un proces de verificare a calitatii si integritatii fiecarui produs returnat. Daca nu sunt deteriorate, purtate si spalate, au toate etichetele atasate, vom incepe procesul de restituire a banilor in termen de 15 zile de la receptionarea coletului. Veti primi in cont doar contravaloarea produselor comandate, nu si sumele achitate pentru transport.
Daca produsele prezinta urme de deteriorare (sunt rupte, patate, purtate, spalate, murdare), ne rezervam dreptul ca la restituirea banilor sa retinem o suma compensatorie proportionala cu prejudiciul adus, suma care vi se va comunica in prealabil intr-un mail explicativ.
Ne rezervam dreptul de a refuza returul in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
CUM SCHIMBI PRODUSELE
In cazul in care doriti sa schimbati produsele comandate, trebuie sa ne contactati inainte de a trimite retur produsul primit in comanda initiala, pentru a verifica daca produsul de schimb dorit este disponibil si daca se poate procesa schimbul tinand cont de urmatoarele conditii:
- Produsul comandat se poate schimba numai cu un alt produs identic ca model si culoare;
- Produsul se poate schimba numai daca nu corespunde descrierii de pe site, prezinta defecte de material sau de personalizare, nu corespunde tabelului de marimi afisat pe site, ati primit un alt produs decat cel comandat;
- Produsul comandat se poate schimba doriti un schimb de marime;
Costurile pentru trimiterea produselor pentru a fi schimbate cade in sarcina dvs. Acceptam doar colet trimis prin curier pentru care va obligati sa platiti transportul. Nu acceptam colet cu ramburs.
Numai dupa ce vom intra in posesia produsului si vom verifica starea acestuia, vom trimite un alt produs la schimb. Daca produsul prezinta urme de deteriorare, daca a fost purtat sau spalat, daca ambalajul este incomplet sau lipsesc etichetele, ne rezervam dreptul ca la retrimiterea unui produs nou sa solicitam plata unor costuri compensatorii proportionale cu prejudiciul adus, cost ce se va achita la primirea noului colet.
Trebuie sa va asigurati ca ambalati corect produsul pentru transport. Orice deterioare survenita asupra produsului din colet pe timpul transportului, va fi suportata de dumneavoastra prin plati compensatorii la schimb.
Daca nu veti fi de acord cu trimiterea unui nou produs cu plati compensatorii, vi se va restitui prin transfer bancar 50% din valoarea produsului comandat initial si deteriorat, daca acesta nu mai este in starea optima pentru a putea fi revandut.
Taxele de curierat pentru primirea unui produs la schimb sunt de 22 lei (tva inclus) pentru livrarea in tara, cost ce se achita ramburs la curier in momentul primirii coletului;
Daca doriti sa primiti un alt produs (alt model, alta culoare, alt design) in locul celui comandat, trebuie sa faceti retur. Dupa retinerea sumelor compensatorii (daca este cazul) veti primi un voucher valoric pe care il veti putea folosi in plasarea unei noi comenzi pe site;
Produsele achizitionate la promotie, nu se pot schimba decat daca prezinta defecte. Pentru produsele aflate in PROMOTIE (achizitionate deci la un pret redus fata de pretul normal), schimbul cu o alta marime decat cea achizitionata se poate face numai daca marimea dorita pentru schimb se afla si ea in PROMOTIE.